Háttérben a budai Batthyány tér látképe szemből, a pesti Duna-partról. (Thaler Tamás fotója)

Új gép ! ! ! (Tiszta kabaré ! 2. rész)

 


Már 2 hónapja csodásan számítógépezek otthon — az új év megoldotta a régi gondomat: új gépet hozott a számomra.


Egy 5 éves Dell márkájú asztali gép, s igen meg vagyok elégedve vele! Kissé megpróbált a szoftverek és a perifériák telepítése, viszont legalább alaposan megismertem őkelmét. Elmondhatom, hogy semmi hibát nem tapasztaltam még — mindent ragyogóan, önállóan megold, semmilyen feladat nem jelent problémát neki.


  H Á L A  &  K Ö S Z Ö N E T  

   A Z  A J Á N D É K O Z Ó N A K !

Még egy másik, remek dolgot is köszönhetek új gépemnek!
Régóta kívánkozom egy kellemesebb, alkalmasabb berendezésű dolgozószobát és hálószobát (külön-külön) alakítani magamnak, ahol otthonosabban érezhetném magam. Egyszerű (de nem puritán), ám kényelmes és tetszetős berendezésre gondoltam.
 Épp előző bejegyzésemben írtam, hogy lakóhelyet kívánok változtatni, s új otthonomban szándékoztam megvalósítani az új berendezkedést.
 Nos, teljesen váratlanul, az új számítógép helyét keresgélve — többszöri próbálkozás után — egy olyan helyzet teremtődött a mostani szobámban (ezt csak hálónak használtam eddig), mely a szgép ide helyezésével dolgozószobává is vált, miközben továbbra is hálószoba maradt. Persze, át kellett helyezni egy-két bútort, néhány holmit kirakni (bár ez volt a legjobb az egészben!). S így előállt — kellemes meglepetésként — egy olyan változás, mely tetszik, megelégedésemre szolgál s igazán jól érzem benne magam.
 Na, erre aztán tényleg nem gondoltam, amikor a régi számítógépet elrontottam!

De hát — azt mondják — nincsenek véletlenek :) .

Tulajdonképp mi nekem a számítógép, miért is ennyire fontos nekem? Mi mindent jelent a számomra?

Ezekről a "Tiszta kabaré !" sorozat következő részében fogok írni. ( L. "A VILÁG HARMADIK CSODÁJA - VAGY AZ ELSŐ? (TISZTA KABARÉ ! 3. RÉSZ)" c. bejegyzést. )

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése