Háttérben a budai Batthyány tér látképe szemből, a pesti Duna-partról. (Thaler Tamás fotója)

Rózsák hava

 

 

Igaz, a júniust mondják a "rózsák hónap"-jának, ám a lakóhelyem környékén máris csodásan virulnak a szebbnél-szebb rózsabokrok!

Íme, az egyik.

S egy másik.

Szép virágoskerteket ("előkerteket") alakítottak és gondoznak sokan a lakótelepi házuk-lakásuk előtt/elé.
Ilyen fényképem nincs - használhatatlan (mint a fentiek és az összes többi). Holnap próbálok jobbakat csinálni!

Nos, ma (27-én) reggel 6:27-kor készítettem ezt a két felvételt két kedves előkertről. Rengeteg időmet elviszi a jó felvételek vadászata - az eredmény elkeserítő!
Komoly gondot csinálok különben a fényképezésből! Múlt előtti héten 6, azaz hat különböző napszakban próbáltam megörökíteni az akkor ragyogó díszükben viruló és káprázatosan illatozó fehér és lila virágú akác-, gesztenye-, hárs-, valamint olajfákat és a tüneményes, pompás cserjéket. A jó megvilágítást nem tudtam elcsípni!

Egy tűrhető fotó:

S két "tűrhetetlen":

Persze, kezdő vagyok, s persze, mobiltelefonom van!

Erről a problémámról azért is írok, mert reménykedem, hátha tanácsot kapok.
"Ajándékba" egy véletlenül sikerültebb kép:

 

2 megjegyzés :