Háttérben a budai Batthyány tér látképe szemből, a pesti Duna-partról. (Thaler Tamás fotója)

Keret kell/nem vagy mit szabad az ökörnek...?

 


Sokat bíbelődöm a blogommal: kedvelem a naplóírás (számítógépes) műfaját s a digitális, internetes világot. A blog külalakját is igyekszem az egyéniségemhez igazítani; ehhez meg kell változtatni az előre beállított, gyári megoldásokat. Sok mindent megváltoztattam már, de a következőbe - egyelőre - beletörött a bicskám:

A két oldalsávon (bár a posztokban is) a képek keretezve vannak, néhány kivétellel.

Egy idő után rájöttem, hogyan lehet megszüntetni a keretet, amikor nincs rá szükség. Jobboldalon, a Nietzsche-idézetnél (ez is kép) a forráskódban átírtam az értéket 0-ra s a keret eltünt.


A slideshownál (bal oldalon, "Blog-képek" cím alatt) hosszú ideje próbálgatom ugyanezt; hát ez sehogysem sikerül! A Blogger nem és nem engedi. Amit tudtam, átírtam, a stílus­de­fi­ní­ciót is meg­vál­toz­tat­tam - hiába. Bogarászom a kódot, nézegetem más blogok forrását, olvasgatom a különféle hozzászólásokat-tanácsokat itt-ott, a Blogger saját stíluslapjait, de eddig semmi nem használt.

Milyen lehetőség van még?

 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése